CAROTOMAX

Assalamualaikum wbt....

Alhamdulillah, dapat bertemu untuk entri kali ini. Saya berkaca mata. Jadi, hari ini memang nak bercerita bab mata. Saya pakai masa umur 17 tahun. Masa unur 16 tahun dah mula rasa kabur, especially bila duduk belakang. Disebabkan ketinggian yang "kurang"...saya memang kene duduk depan sekali. Jadi, memang takdelah masalah kabur dalam kelas.

Carotomax ni, terkenal dengan Vitamin Mata. Sebabnya, ramai yang perlukannya untuk kurangkan power spek mata dan akhirnya tak perlu lagi nak BERKACA MATA. Ramai orang mengatakan makan carrot banyak, baik untuk mata... Ermmm, saya memang gemarkan karot, tapi power spek tetap jugak naik tiap-tiap tahun. dari pembacaan kat jurnal, memang carrot ni boleh turunkan power soek mata, sebab kaya dengan carotene. Bermula power spek mata tak naik, sejak saya consume produk Shaklee ESP, Vitalea dan BComplex masa pregnent lepas. Alhamdulillah, sampai anak dah 8 bulan ni pon, power spek memang kekal dan tak naik dah...(Kalau tak, setahun mesti naik 50, kanan kiri tau...)

Ok, back to the main topik. VITAMIN MATA ni..Carotomax membekalkan lebih 13mg ( 21,500IU). Ada 6 kandungan karotene, diekstrak dari rangkaian sayuran dan bahan yang kaya antioksidan seoerti rumpai laut, tomato, biji anggur, brokoli, marigold, epal, kentang, minyak sawit dan lain-lain lagi.  Dari pandangan Ahli Nutrisi, kebanyakkannya mencadangkan mengambil 5-9 hidangan sayuran dan buahan untuk mengekalkan kepekatan beta carotene dalam darah, seterusnya memelihara penglihatan, kulit dan cegah kanser.

APAKAH KEISTIMEWAAN CAROTOMAX SHAKLEE  ? ? ?




APAKAH MANFAAT CAROTOMAX ? ? ?
  • Lebih selamat dari Vitamin A - beta carotene adalah precursor kepada Vitamin A dan ianya selamat untuk pengambilan.
  • Mempertingkatkan penglihatan - membantu menghasilkan "visual ungu" yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan dalam gelap. Masalah rabun malam, rabun dekat, presbyopic, astigmatism ( bola mata tak rata ), xerophthalmia ( mata kering), kelesuan mata, glaucoma, katarak, floaters, eye bag dan " mata panda".
  • Meredakan penyakit kulit - sakit kulit kronik seperti psoriasis, senile plaque, kulit kering dan jerawat. Juga sesuai untuk rawatan luaran untuk jerawat dan ulcer.
  • Melindungi epithalial - memlihara lapisan kornea, rongga oral, usus, perut, paru-paru, bronkus, pundi kencing, ovari dan merawat ulcer usus.
  • Melawan kanser dan proses pengoksidaan - kukuhkan sistem imun, dan menyekat aktiviti kanser dan menghalang pembentukan sel kanser, terutama sel kanser paru-paru dan payudara
  • Menghalang jangkitan - merangsang enzim membunuh kuman, mempertingkatkan sistem respiratori paru-paru ( batuk, hepatitis, asthma, dan selsema
  • Menggalakkan kesihatan normal - perkembangan kanak-kanak dan remaja, tulang, rambut, kulit, gigi, gusi dan sistem pembiakan. JUGA BERITA BAIK UNTUK SPERMA YANG SIHAT !!!

KESAN WARNA KULIT KUNING..? ? ?

Bukan semua pengguna akan mengalami kesan kulit bewarna kuning. Akan tetapi, jika berlaku kesan sebegitu kepada anda, anda HARUS FAHAM apa yang berlaku dalam tubuh anda setelah mengamalkan pengambilan CAROTOMAX ini..

Asasnya - Carotomax adalah bewarna semulajadi botanik. Apabila usus menukarkan beta-carotene kepada Vitamin A, ia merangsang hempedu bewarna kuning, proses detoksifikasi berlaku di hati dan gallbladder dan mengalir bersama darah ke tapak tangan. Proses ini mungkin akan berlaku beberapa bulan ( bergantung kepada respon tubuh seseorang) dan perlahan-lahan akan hilang dan menghasilkan kulit baru yang lebih cantuk.

CARA PENGAMBILAN

1. Pemeliharaan Kesihatan : 1 kapsul ( 2x sehari selepas sejam makan)
2. Penyakit mata/ rawatan mata : 2 kapsul (2x sehari)


PERINGATAN:
Pengambilan apa-apa supplement, memerlukan anda mengambil air kosong secukupnya. Minimum adalah 2 Liter sehari. Namun, keperluan air kosong setiap tubuh adalah BERBEZA. Untuk lebih kepastian jumlah air kosong yang adalah : 

      25 Kg = 1 Liter
Berat Anda sekarang / 25kg = X Liter...???

ANDA KIRA SENDIRI YER...


APA KOMEN MEREKA..???

1. Masalah silau, sudah selesai...


2. Tumor yang memberi kesan pada mata. Doktor pon terkejut...!!!



3. Tengok television...sudah clear..!!!


Berbaloi bersama Shaklee...tingkatkan kesihatan anda...

Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca. 

Shaklee sentiasa selamat

Shaklee sentiasa berkesan

Shaklee sentiasa mesra alam

Berbaloi bersama Shaklee..menikmati kesihatan yang sangat bernilai...

Harga setanding kualiti...

Pasti ORDER BERULANG KALI...





  • JULIZA MHD SARIF | SID : 888399 |Contact : 013 3081 376|
  • Email : juliza.tulip@gmail.com
  • FB : https://www.facebook.com/juliza.sarif
  • Fanpage : https://www.facebook.com/pages/Sihatnatural-Life/236705126454788



  • Share this article:

    No comments:

    Post a Comment

    Terima kasih bagi feedback..ceria selalu..