Diabetes Type 2 - Peringkat 1

Bismillah....walhamdulillah.....

Rata-rata mengatakan yang diabetes berpunca dari kekurangan insulin dalam tubuh. Maka gula tak dapat diproses dengan baik. Tapi, apakah kita pernah terfikir..mengapa pankreas tidak mampu menghasilkan insulin yang cukup untuk tubuh, walhal selama ini boleh..??? Jom kita kaji..kenapa yer..???

Gout Thick Blood
SEL DARAH MERAH YANG DICEMARI BANYAK TOKSIN
            

SEL DARAH MERAH YANG TIDAK DICEMARI TOKSIN
Perhatikan...ada yang warna hitam dan merah bukan ??? Partikel hitam merujuk kepada toksin dalam tubuh dan juga gula yang tidak diserap ke sel. Akibatnya, sel darah merah bergumpul dan melekat antara satu sama lain.

BAGAIMANA MEMBUANG TOKSIN ? ? ?

Perlu diingat toksin terhasil dari radikal bebas yang bergabung dengan sel badan dan mengubah DNA Sel seterusnya berlaku mutasi gen pada sel dan toksin terhasil. Toksin menutup keupayaan insulin untuk masuk ke dalam otot untuk memproses gula. Akibatnya, gula juga tidak dapat diproses ke tubuh.

Cadangan saya:

1. Berbekam
Bekam adalah cara paling cepat untuk mengeluarkan toksin dan gula yang tidak diproses (partikel hitam dalam gambarajah di atas). Pernahkah anda melihat darah dari hasil bekam. Merah kehitaman bukan ??


Perhatikan WARNA DARAH bekam. Merah kehitaman bukan ? ?
2. Antioksidan
Berbekam sahaja tidak cukup. Ini kerana berbekam mengeluarkan toksin, sedangkan radikal bebas yang menghasilkan toksin masih "bebas" di dalam tubuh. Makan makanan yang tinggi antioksidan iaitu makanan yang tinggi Vitamin C, Vitamin E dan beta carotene. Buah-buahan, sayur-sayuran adalah kategori makanan yang tinggi Vitamin C, E dan beta carotene. Kunyit adalah contoh herba yang sangat tinggi kandungan Vitamin E, C dan beta carotene. Cuba lihat pada warna kunyit..Kuning bukan ??? Ya, kuning adalah disebabkan kandungan beta carotene yang tinggi. Tidak hairanlah masyarakat orang dulu-dulu sangat menggalakkan pengambilan kunyit hidup untuk dibuat air, perasa makanan dan sebagainya. Ia juga bersifat anti-cancer disebabkan kehadiran bahan aktif di dalamnya iaitu Curcumin.

Kunyit mempunyai kandungan Vitamin C, E dan beta carotene yang tinggi dan ANTIOKSIDAN YANG SANGAT BAIK

BAGAIMANA VIVIX SHAKLEE MEMBANTU ? ? ?

Vivix diekstrak dari anggur muscadine, carrot ungu, elderberry dan polygonum cuspidatum. Anggur muscadine yang merupakan bahan yang utama merupakan anggur liar yang mempunyai 20 kromosom. Kerana pasangan kromosom inilah menjadikan ia dapat menyediakan banyak faedah kesihatan, fungsi imun yang tinggi dan SIFAT ANTIOKSIDAN yang LEBIH KUKUH. Saiznya sebesar biji bola golf dan mengandungi banyak polifenol dan resvetrol. Nah..HEBAT CIPTAAN ALLAH bukan ??? Bahkan anggur adalah makanan Sunnah Nabi. Vivix sangat membantu dalam penuaan tahap selular. Apakah ia ??

  1. Kerosakan DNA disebabkan radikal bebas
  2. Mengaktifkan pengawalan genetik
  3. Menggalakkan penurunan tenaga oleh sel
  4. Melambatkan timbunan protein AGE ( sangat mengganggu keutuhan sel)
Jadi..anda tidak perlu ragu-ragu lagi dalam memulihkan keadaan "dalam tubuh" anda dengan kehadiran Vivix..Ternyata Vivix Selamat, Berkesan dan Semualajadi untuk kesihatan tubuh yang diidamkan.


Terima kasih membaca..boleh bagi komen..untuk penambahbaikan..=)

Dapatkan VIVIX dari saya ! ! !

Harga Mampu Milik


Harga setanding kualiti


Harga berbaloi-baloi

Pasti REPEAT ORDER bila dah cuba..=)

Share this article:

No comments:

Post a Comment

Terima kasih bagi feedback..ceria selalu..