RASA MALU BILA MAKAN ALFALFA SHAKLEE

Teks : Juliza Mhd Sarif

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera

Alhamdulillah, hari ini dapat menulis. Cerita yang santai dan simple. Mengenai 2 orang yang makan alfalfa. seorang pelanggan setia Ju dan seorang lagi kakak kesayangan Ju la. Namanya Juriah. Satu-satunya kakak kandung di dunia ni.

ALFALFA bertujuan untuk membuang toksin dalam badan. Dan keperluan minum air kosong yang banyak sangat perlu untuk membuang toksin yang sudah ditarik keluar dari badan.

Kelebihan ALFALFA yang mampu membantu mencuci darah, hati, usus dan toksin seluruh badan memang diakui ramai. Cara toksin keluar dari tubuh seseorang berbeza. Ada yang kuat berpeluh, kerap buang angin, sendawa, bau badan yang kurang menyenangkan dan macam-macam lagi simptom. Ini antara contoh krisis yang berlaku dan sering dialami oleh pengguna Alfalfa.


KUAT KENTUT



Kisah Kakakku
Okey la, nak dicadikan cerita..Kakak Ju ni kerja kat UKM. Kerja office tak la. Dia cerita, sejak makan alfalfa ni asyik nak kentut je. Minum air banyak tu satu hal la. NAk ke toilet je kejenya. Bab kentut ni memang tak leh tahan. Asyik dok senget-senget je punggung. Malu la pulak. Nasib baik buakn kentut yang bau nya boleh buat orang sekeliling pengsan. Cuma kadang-kadang bunyinya tu risau.....MALU...!!!


Kisah Pelangganku Namanya Ija

Ni sorang lagi. Dia ada la WhatApp tanya pasal alfalfa ni. Dia dok baca status kat FB saya. Saya memang kuat peluh sejak makan alfalfa. Nak nak kalau buat air alfalfa. Rasa berlengas ketiak  !!! hehe...malu pon ada. Asyik kene lap slalu ketiak supaya tak mashammmmm...Malu la kat asben. Sekali sekala kentut memang boleh pengsan asben...

Rupa-rupanya dia pon cerita, dia sangat kuat kentut. Asyik senget-senget je punggung. Hihi..Nasib baik duduk rumah katanya....Ija..ija...itulah panggilan saya untuk seorang kawan lama merangkap pelanggan setia saya ni




Menaip sambil menunggu masa nak masuk subuh. ni pon tak lama lagi nak azan Subuh la ni. Okeh..Ju nak ambil wudhuk, bentang sejadah.

Feel free untuk contact Ju..nak bertukar pandangan, bagi idea untuk penulisan yang lebih baik dan apa-apalah sahaja sharing yang menarik...sharing is caring...^____^



Call/Sms/ Whats App : 013 3081376
Shaklee ID : 888399 (Your Best Consultant & Distributor)
Share this article:

2 comments:

  1. Ye lah betul tu, saya makan alfalfa pun jadi macam semua di atas

    hihihi

    maluuuu


    good write up sis

    keep it up dear :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry awak..saya baru baca..ehehe...senget2 punggung ke nak lepaskan kentut..kikikiki

      Delete

Terima kasih bagi feedback..ceria selalu..