Cerita Cloth Diapers

Teks : Juliza Mhd Sarif

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera

Jumaat petang...saat menunggu suami...berjalan ke kedai..dan menempah air horlicks dan kueh teow hongkong...makan bersama anak bujang yang comel nih...

Lepas dah kekenyangan...meliar mata ni mencari sesuatu yang menarik...Yesssss...kedai Lunatots....memang dah lama mencari kedai Luna ni...alhamdulillah bertemu dengan tuan kedai yang memang ramah.

Image result for lunatots cloth diaper

Mula-mula masuk, terpandang pada CD yang bergantung....dalam hati....comelnya....tapi yang lebih banyak dalam kepala ni...nak belajar pasal CD...Ye lah kan...Lunatots kan antara jenama yang popular kan....sesuai lah dengan harganya juga....setanding kualiti..

Bertemu Puan Syaza...adalah sesuatu yang sangat berharga. Beliau menunjukkan saya cara pemakaian CD, jenis-jenis CD dan juga keperluan lain untuk penggunaan CD.

Sebelum ini, saya banyak baca di blog pasal CD...tapi, agak kurang faham. Penerangan beliau sangat memuaskan hati.

Lalu, saya kongsikan sharing saya di dalam group whatsapp Isteri2 Solehah...hihi...motivasi nak jadi isteri Solehah kan...kikiki...

Semakin seronok saya mencari-cari prelove CD...yelah kan...nak mulakan pemakaian CD pada anak yanh dah berumur setahun lebih...pada saya...better late than never...ye dak...???

Go green...Go Natural...

Antara jenama yang agak murah dan menarik...boleh ke website berikut

Semakin rancak perbincangan kami...hinggakan tertubuhnya satu group pre order CD jenama Sheizy...bukanlah jenama yang se "popular"  Lunatots...tetapi kualiti nya juga berbaloi dan harganya sangat berpatutan dan mampu milik. Di zaman era GST ni....saya merasakan penggunaan CD sangat-sangat berbaloi......jujur saya katakan..saya sangat teruja.......harapnya jangan jadi CD addicted sudah.....

Ok, kalau rakan-rakan berminat..boleh join Closed Group kami....di pautan berikut..kami buat preorder...jadi, boleh dapatkan harga yang lebih rendah jika dapat kumpul order yang tinggi....insyaaAllah...

JOm sama-sam tukar pandangan...Sangat mudah nak contact Ju...hanya klik pada pautan FB dan juga Page....nak mudah lagi..boleh contact terus, whatsApp...dan berTelegram pon boleh...


Call/Sms/ Whats App : 013 3081376
Shaklee ID : 888399 (Your Best Consultant & Distributor)

Share this article:

No comments:

Post a Comment

Terima kasih bagi feedback..ceria selalu..