RAHSIA BESAR KRIM CANTIK

Assalamualaikum wbt dan Salam sejahtera

Lambakan krim di pasaran seperti cendawan tumbuh selepas hujan. Macam-maca krim ada. BB Krim, krim siang- malam, krim panau, ruam dan macam-macam lagi. Farmasi juga menawarkan pelbagai jenis krim. Dan, sangat beruntung jika ke farmasi anda boleh merujuk kepada ahli farmasi yang bertugas untuk mendapatkan khidmat nasihat.

Untuk yang membeli secara online. Si penjual HARUS menjadi ahli Farmasi secara tidak langsung semasa berurusan dengan jual beli dengan pelanggan. Bahan yang digunakan untuk membuat krim pastinya menjadi persoalan utama pembeli yang agak teliti dengan sesuatu produk. Di samping itu juga, testimoni pelanggan juga menjadi salah satu antara kriteria yang boleh menarik perhatian si pembeli.



APA RAHSIA DALAM KRIM CANTIK 



Ya..banyak RAHSIA nya. Ada yang diperbuat dari bahan semulajadi dan ada yang dari bahan kimia. Ramai penjual yang mengambil jalan mudah dengan meletakkan ada kelulusan KKM dan ianya sudah memadai. Bagaimana pula dengan keadaan sesetangah bahan itu sensitif bagi sesetengah kulit tetapi ianya adalah bahan yang dibenarkan dalam kriteria kelulusan KKM...?? Jadilah penjual yang berinformasi dan juga pembeli yang berpengetahuan.


APA YANG TERSEMBUNYI..???

Apabila membeli dan memilih sebarang produk, perhatikan bahan-bahan yang disenaraikan. Pasti selalu dengar mengenai Hydroquinone, Sibutramine, dan...apa lagi...???? Jadi, sebelum membeli anda boleh merujuk dahulu bahan-bahan terlarang dalam kosmetik dan juga krim kulit yang lain. Di mana ingin membuat rujukan..?? Anda boleh klik di SINI. 

Banyak lagi pautan yang menyenangkan anda untuk membuat rujukan. Antara website yang sangat meriah mengenai produk kosmetik yang DIHARAMKAN, boleh merujuk di pautan INI.

Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan  adalah badan di bawah KKM yang bertanggungjawab dalam mengawal dan meluluskan bahan kosmetik dan juga produk kesihatan. Mempunyai pengiktirafan antarabangasa di bawah WHO.

Ada juga kandungan steroid yang digunakan untuk krim masalah eczema kanak-kanak. Ramai ibubapa yang "tertipu" dengan hasil krim steroid yang memberi tindakbalas yang cepat dan "lega". Anak kecil mereka sudah tidak menggaru lagi, tiada lagi cela kudis, kulit menjadi lebih licin dan cantik, tetapi kesan steroid yang mengubah pula masalah eczema ke penyakit yang lain tidak diedari. Begitu licik steroid menyembunyikan RAHSIA BESAR penyembuhan masalah kulit.

Memilih Herbal Blend dari Shaklee nyata berbeza. Krim ini adalah sesuai untuk kulit. Bukan sahaja ruam gatal, malah juga sesuai untuk dijadikan pelembap tangan, siku, dan juga masalah tumit merekah dek kerana masalah kekeringan kulit.


Rumusannya yang semulajadi, tanpa pewangi, pengawet tiruan, bebas paraben dan sles sangat selesa untuk dipakai. Ianya bukanlah dikategorikan sebagai "krim cantik" atau krim wajah untuk kelihatan "flawless". ianya krim yang dirumus khas untuk penjagaan kulit dari jangkitan virus dan kuman juga sebagai pelembap. Ianya mencantikkan kulit secara semulajadi. Untuk kelihatan "flawless" dengan Shaklee, pilihan Set Kecantikan Kulit dengan Set Penjagaan Kulit dan juga pengambilan ESP, Collagen, Vitamin C, BComplex, Vitamin E dan pelbagai lagi cara dan penggunaa produk Shaklee.


Banyak rahsia di sebalik rahsia. Jadi, ketahui hak anda sebagai pengguna untuk mengetahui bahan yang digunakan dalam sesuatu produk agar keberkesanannya lebih menjaminkan kesihatan berpanjangan.

KESIHATAN ADALAH KEBAHAGIAAN

Shaklee...Always Safe, Always Work and Always Green

Image result for get in touch

Fb : Juliza Sarif 
Call/ sms/ whatsapp / telegram : 0133081376
[ID : 888399] Your Best Trusted Consultant & Distributor



Share this article:

No comments:

Post a Comment

Terima kasih bagi feedback..ceria selalu..