KRIM SELAMAT UNTUK SEMUA KULIT

Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera

Di pagi Jumaat yang penuh barakah ini, saya ingin berkongsi mengenai satu krim AJAIB dan juga KRIM BERHANTU. Fuhhhh...berhantukah..?? Jom teruskan membaca...

Krim Herbal Blend Shaklee bukanlah asing lagi di mata pengguna. Rata-rata yang mecuba krim AJAIB ini pasti tidak akan menoleh pandang pada krim kulit yang lain lagi. Mungkin pada awalnya, ramai ibu memilih krim comel dan tanpa bahan kimia ini untuk kesihatan kulit si manja, akan tetapi kerana keAJAIBan ia maka si ibu juga turut bersama dengan si manja menjadi pengguna yang setia kerana sudah terpaut hati dengan keberkesanannya.

APA ITU HERBAL BLEND


Sejenis krim sapu (kegunaan luar sahaja) yang berfungsi sebagai pelembap tangan, melembutkan kulit, siku, tumit yang pecah dan juga untuk masalah kulit seperti eczema, gatal, ruam, gigitan serangga dan juga untuk mengelak masalah "melecet" di bahagian celah-celah pelipat tubuh bayi yang montel.


BEBAS PARABEN membuatkan ramai ibubapa memilih krim ini untuk kesihatan kulit anak dan diri mereka. Lamabakn krim di pasaran yang mengandungi steroid dan juga bahan pengawet paraben dan sles sangat memberi kebimbangan yang tinggi kepada mereka lantaran kesan jangkamasa panjang untuk diri mereka dan anak syurga yang dipelihara.

TIDAK BERMINYAK yang memberi rasa lembut dan licin menambahkan lagi rasa terpaut hati untuk terus menggunakannya tanpa ragu.Ditambah pula dengan TIADA PEWANGI yang memberikan bau yang natural dan sesuai dengan sifat semulajadi kulit. 

EKSTRAK BAHAN SEMULAJADI yang menjadi bahan UTAMA herbal blend memenuhi keperluan generasi muda sekarang yang mula kembali kepada fitrah asal...back to natural...esktrak rosemary yang memberi bau yang sedap dan rasa nyaman dihidu membuatkan bayi kecil rasa selesa dan nyaman, anak kecil seronok apabila disapu krim ini dan juga kenyamanan sebelum tidur apabila dijadikan losyen tangan, siku, lutut dan tumit sebelum tidur. Membuatkan anda bangun dan terasa kulit lembut dan lembap seperti bayi...wahhhh...menarik bukan..???

Mari lihat testimoni ini...



keterujaan si ibu...



Dalam masa 3 hari sudah nampak perubahan besar....


Harga..??? Harga Herbal Blend Shaklee yang sangat murah mengalahkan harga kebanyakn krim di farmasi dan penggunaan yang efisien hanya dengan sedikit calitan sangat memberi nilai yang tinggi pada wang anda.

Jom, dapatkan segera...anda hanya melabur RM kurang dari 30 dan ianya mampu bertahan lama...


KESIHATAN ADALAH KEBAHAGIAAN
Shaklee...Always Safe, Always Work and Always Green

Image result for get in touch

Fb : Juliza Sarif 
Call/ sms/ whatsapp / telegram : 0133081376
[ID : 888399] Your Best Trusted Consultant & Distributor
Share this article:

No comments:

Post a Comment

Terima kasih bagi feedback..ceria selalu..