ATASI BENGKAK GIGITAN SEMUT

Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera

Surirumah bekerja seperti saya memang tidak ada waktu yang khas untuk bekerja. Wwaktu yang paling fokus ialah waktu anak sedang tidur nyenyak. Alhamdulillah, Taufiq tidur semula. Dapatlah nak berkongsi masalah terkena gigitan semut. Kanak-kanak adalah mangsa biasa semut. Yerlah, mereka tak mengenal erti bahaya dan bahana terkena gigitan. Berlainan dengan orang dewasa.

Suami saya berkulit sensitif. Pantang terkena sahaja gigitan, memang dah mula bengkak. MEmang dia sangat alert bab semut masuk dalam rumah. Bukan apa, nanti bahananya terkena pada dia..!!



Herbal Blend Shaklee memang sebenarnya krim serbaguna. Sangat mesra kulit dan sesuai untuk semua golongan. Dan, saya memang jadikan herbal blend sebagai salah satu keperluan. Macam first aid lah.

Sangat ketara kesan krim ini. Dengan sekali calitan sahaja, mana-mana tubuh yang mula membengkak terkena gigitan serangga, segera surut dan hanya tinggal kemerahan. Keesokan harinya, sudah tidak ada lagi kesan gigitan di tubuh. Mudah saja kan.

Masa sebelum tidur adalah masa untuk membelai tubuh. Sekali lagi Herbal Blend berkhidmat untuk kami sekeluarga. Masalah rekahan tumit disebabkna kekeringan dan sensitif pada tiles di rumah. Ini masalah saya pula. Dengan Herbal Blend, rekahan tumit beransur kurang dan tapak kaki terasa lebih lembut dan tidak kasar seperti sebelum ini.


Sangat berguna. 2 in 1. Gigitan serangga dan juga maslaah tumit merekah. Hanya dengan sejenis krim yang diformula khas oleh penyelidik Shaklee, berguna untuk seisi keluarga.

Nak mencuba..??? Tak perlu bertangguh, anda pasti akan rasa perbezaannya. Jimat untuk nilai wang dan juga mudah untuk dibawa ke mana-mana....

KESIHATAN ADALAH KEBAHAGIAAN

  Always Safe, Always Work and Always Green

Image result for get in touch

Fb : Juliza Sarif 
Call/ sms/ whatsapp / telegram : 0133081376
[ID : 888399] Your Best Trusted Consultant & Distributor
Share this article:

No comments:

Post a Comment

Terima kasih bagi feedback..ceria selalu..