MASKULIN DENGAN ESP SHAKLEE

Teks : Juliza Mhd Sarif

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera

Maskulin kebiasaan perkataan yang berkaitan dengan lelaki. Semua lelaki mengidamkan kriteria maskulin pada diri mereka. Walaupun mungkin orang di luar sana tidak memandang mereka adalah lelaki maskulin, cukuplah pasangan hidup atau orang terdekat yang mereka sayangi memandang mereka adalah lelaki "maskulin".
Soya, antara makanan yang dikatakan akan menjadikan lelaki kurang "maskulin". Rata-rata lelaki menganggap mereka akan menjadi lebih kepada wanita, hormon mereka akan bertukar cenderung kepada hormon wanita dan bermacam-macam lagi "mitos" yang "menakutkan" mereka.


LELAKI LEBIH MASKULIN DENGAN ESP SHAKLEE

1. ESP DIEKSTRAK DARI SOYA NONGMO
Tidak dinafikan minuman soya akan mengganggu tahap kestabilan hormon. Tambahan pula, soya yang ada di pasaran adalah soya GMO. Soya GMO tinggi toksik, membuatkan perubahan hormon tubuh badan seseorang, malah cenderung untuk mengaktifkan sel kanser dalam tubuh. Mungkin "ini" yang dianggap tidak maskulin.


2. MENGIMBANGI HORMON TUBUH

Soya ESP sangat membantu untuk mengimbangi hormon tubuh. Kebanyakan ayam yang dijual di pasaran tinggi dengan hormon estrogen (hormon yang tinggi dalam tubuh wanita). Mungkin lelaki di luar sana lebih memikirkan kesan makan 'ayam cucuk' berbanding ESP Shaklee. Ayam yang tinggi dengan hormon estrogen lebih cenderung mengganggu kestabilan hormon testosteron dalam tubuh lelaki berbanding soya.

Kanser prostat yang sering dialami oleh golongan adam semakin tinggi sejak kebelakangan ini. Amalan gaya hidup dan pemakanan perlu diteliti. ESP membantu tubuh untuh mengurangkan keaktifan sel kanser dalam tubuh.




3. Tenaga "EKSTRA" Untuk Lelaki Maskulin
Tak dinafikan, ramai pengguna ESP Shaklee mengakui mereka akan rasa lebih bertenaga dengan mengamalkan minuman ESP Shaklee. Makin ramai lelaki yang "makin boroi" bila berkahwin..(Termasuklah suamiku sendiri...ahaakkks,..).



Cuba bandingkan keselesaan semasa badan lebih "fit" masa sebelum kahwin dan perut yang makin "memboroi" selepas kahwin...??? Jadi, wahai sang arjuna di luar sana...anda fikir-fikirkan.....adakah anda MASKULIN dengan perut yang "boroi"...???



4. BINA BADAN UNTUK TAMPIL MASKULIN

Ramai yang ke gym untuk bina badan. Tak cukup lagi dengan gym, malah corak pemakanan pon dijaga semata-mata idamkan tubuh yang berketul-ketul. Pakai pulak baju yang fit. hihi.....Mungkin pada pandangan mereka wanita sangat tertarik dengan susuk tubuh mereka yang "maskulin" tu...hihi....(Ju tak minat la tengok laki pakai baju ketat...perempuan pon sama...pakai je la yang longgar-longgar....


Pengambilan minuman ESP Shaklee setiap hari akan membekalkan protein untuk tubuh. Ingat yer...nak dapatkan susuk tubuh yang berketul-ketul ni..kene banyak makan makanan tinggi protein, rendah lemak. ESP memang menepati ciri-ciri "BODY BUILDER"


oeh, setakat ini tulisan Ju untuk hari ini. Feel free untuk contact Ju..nak bertukar pandangan, bagi idea untuk penulisan yang lebih baik dan apa-apalah sahaja sharing yang menarik...sharing is caring...^____^


Call/Sms/ Whats App : 013 3081376
Shaklee ID : 888399 (Your Best Consultant & Distributor)

Share this article:

No comments:

Post a Comment

Terima kasih bagi feedback..ceria selalu..